we live here

Så... Vi köpte ett hus.

Sekretärens förvandling

Kategori: DIY

Jag har längtat efter att få sätta igång med sekretären som jag köpte för drygt en månad sedan. 
 
Den blir svart, svart, svart på utsidan.
Insidan har jag inte bestämt något än.
Rutigt?
Randigt?
Enfärgat?
Turkost?
Mönster?
Guld?
Vem vet.
 
 
 
 
Svart!
Färgen är övermålningsbar efter typ ett dygn, så det är lååååång väntan nu...


 
Jag började med att måla allt utom benen svart. Jag tänkte väl vara lite wild and crazy och spara träfärgen där, men det blev inte lika snyggt som jag hade föreställt mig. Nu är hela svart. Mycket bättre!
 
 
 
Och här är knopparna som ska pryda lådorna. Så tjusiga!
Eller ja... Fyra av dem ska pryda lådorna. Jag måste bara bestämma mig för vilka först...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: