we live here

Så... Vi köpte ett hus.

Det saknas en byrå!

Kategori: Lilla rummet

Eller ett skåp, för den delen. Jag har inte bestämt mig än.
 
I går låg jag i sängen inne i gästrummet och övervägde att flytta in där. Det är så mysigt!
Den fina smidda sängramen, tapeten med pionerna, väggen med bokhyllor, att det är trångt men fridfullt, mörkt men ljust. Det är verkligen ett härligt litet rum. 
 
Men det fattas något, och jag kan inte förstå hur jag har missat det så här länge. 
Det finns ju ingen förvaring! 
 
Så nu behöver jag hitta en fin byrå, eller ett skåp i lagom storlek, där det går att ha lite sängkläder (och vanliga kläder, om någon sover över) och annat. Jag ska kolla på Solareturen och Gengåvan när de har öppet på tisdag. Och det finns inte så stor plats, men ett lagom stort skåp går det lätt att knöka in. Max 110 centimeter på bredden och runt 30 centimter djupt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: